Грудне молоко для найменших

Posted in У новинах on Вер 30, 2007

Недоношені діти, які в перші місяці свого життя отримували грудне молоко, в дорослішому віці демонструють кращі результати розумового розвитку, ніж ті, яких одразу після народження годували дитячими сумішами.
Це з’ясували під час нового дослідження, результати якого опубліковано в американському журналі Pediatrics.
Дослідження показало користь грудного молока для дітей, маса тіла яких під час народження була меншою від кілограма.
Розвиток мозку плода відбувається в утробі матері протягом третього триместру вагітності. Відтак у недоношених дітей цей процес проходить у неонатальному блоці інтенсивної терапії лікарні.
Співавтор дослідження доктор Бетті Вогр із Медичної школи Брауна стверджує, що компоненти грудного молока, особливо жирні кислоти, сприяють нормальному розвитку мозку. Тож грудне вигодовування найменших слабких діток, які перебувають на межі виживання, могло б заощадити гроші, що їх згодом витрачають на спеціальне навчання, вважає пані Вогр.
Інше дослідження, про яке повідомляють у тому ж числі Pedіatrіcs, свідчить: діти, яких годували грудьми понад три місяці, згодом рідше потерпали від нічного нетримання сечі.
У дослідженні взяли участь 1035 дітей, які народилися з дуже малою масою тіла в 15 пологових будинках. Приблизно три чверті їх у пологових стаціонарах годували грудним молоком, хоч і не повноцінно. А ще чверть дітей – лише сумішами.
Вигодувані грудьми діти у віці 18 місяців набирали в тестах на розвиток мозку більше балів, аніж ті, кому давали тільки суміші. Що більше грудного молока споживали малюки, то кращими були результати тестів. Водночас грудне молоко жодним чином не впливає на розвиток церебрального паралічу, сліпоти та проблем зі слухом.
Американське товариство педіатрії рекомендує вигодовувати грудним молоком недоношених дітей. Деяких із них можна годувати грудьми, однак у багатьох передчасно народжених немовлят ще не сформувалася здатність до ссання. Відтак декотрі матері зціджували молоко, а потім давали його дитині через трубочку.
Більшість дитячих сумішей виготовляють із коров’ячого молока, розповіла д-р Шила Гераті, керівник програми грудного вигодовування в лікарні Медичного центру дітей Цинциннаті.
“Ми – єдині ссавці на планеті, які п’ють молоко іншого біологічного виду, – сказала вона. – У чому ці діти мають потребу, то це в материнському молоці”.
Підготувала
Галина Степанюк
http://www.gazeta.lviv.ua

Comments RSS

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.




  • Ласкаво просимо на наш оновлений проект "Ні абортам". Це перший і найкращий спеціалізований християнський сайт проти абортів на українській мові зі щоденним оновленням. Залишайтеся з нами, і ви дізнаєтесь багато корисного та цікавого!